2018. február 8., csütörtök

Petrezselyem hajtatása - a kéthetes zöld levelek


Két hét alatt ilyen szép "bokréta" növekedett ezen a pár centis répán...

Versennyel egybekötött játék van Aninál, "A parókia konyhájából" című blog háziasszonyánál.

Az első napon egy petrezselyem gyökeret kellett vízbe állítani, lefényképezni, közzétenni a blogon, és elküldeni Aninak. Pontosan két hét múlva - ami nálam ma jár le -, újabb képet kell készíteni, és közzétenni a blogon az első képpel együtt  - ahogy most tettem.
A leghosszabb levelet le kell mérni, és megírni Aninak, de ezt itt a bejegyzésben nem kell feltüntetni még.
Ani, köszi a játékot, és ezt a remek ötletet, jó volt nap mint nap figyelni, hogy növekednek a kis zöld levélkék. Nem is gondoltam, hogy ilyen szép csokor növekszik majd rajta. Most már téphetek majd belőle, de azt hiszem egy kicsit még hagyom őket fejlődni...

...és ilyen volt, a kezdetén



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép petrezselymed lett. Hány centit vágtál le a fehérrépa felső részéből?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia! Kb. 6 cm-es ez amit én hajtattam, de ennél kevesebb is elég lehet. Azóta láttam a neten, van aki 2 cm-es darabokat hajtatott, és egész erdő zöldellt már neki :-)

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy játszottál. Nagyon szép, dús a levélzet.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett az enyém igencsak picike még!

    VálaszTörlés