2016. november 7., hétfő

6 éves a blogom - és blogjáték "Karácsonyi gasztroajándékok" címmel


Egy egyszerű kis ajándék, kandiscukor és fűszerek teához és forralt borhoz, s néhány majszolni való bonbon.

6 éves lett a blogom, s máris beléptem a 7. évbe! Ez idő alatt sok minden történt, sok kedves ismerősre tettem szert. Több mint 700 000 lett a nézettségem, jóval több mint 700 bejegyzéssel szaporodtak a néznivalók, s időközben 7 blogom lett. 

Ha már ennyi 7-es összejött, úgy gondoltam játszunk egy kicsit!

A finom gőzölgő gyümölcstea és a fűszeres zacskó, melyet ráköthetünk egy csupor mézre vagy egy finom borra, s máris két ajándékunk van már.

Nemsokára ismét itt a karácsony, amikor sokan szeretik saját készítésű ajándékkal megörvendeztetni szeretteiket, ahogy én is. Ezért arra gondoltam, hogy aki saját készítésű, ehető és iható ajándéknak valót készít, feltölti a blogjára, s elküldi nekem a bejegyzés linkjét, azok között kisorsolok egy kis karácsnyi ajándékot. Hogy mit, az még hétpecsétes titok, annyira, hogy még én sem tudom, de valami lesz...

Van egy régebbi bejegyzésem, ahol összegyűjtöttem azokat a korábban feltöltött finomságokat, melyeket nyugodtan adhatjuk ajándékba. Nézzétek meg itt, ilyen valamikre gondoltam.

A kandiscukor és a fűszerek közelebbről: fahéj, ánizsvirág, szárított citromkarika, 
de csomagolhatunk hozzá szegfűszeget, szárított narancskarikát, kardamomot
vaníliarudat, gyömbért, szerecsendiót... s már mehet is az angyalkák puttonyába.

Akkor nézzük a játékot! Készítsetek valamilyen ehető vagy iható ajándékot, töltsétek fel a blogotokra, küldjétek el nekem a linkjét és a fényképet, 2016. december 6-ig, a címemre: katalin595@gmail.com

Aki többet küld be, annak nagyobb az esélye a nyerésre, mert ahány ajándéknak valót küld el nekem, annyiszor fog szerepelni a neve a "kalapban", amikor kisorsolom.


Készíthettek bármit, a legegyszerűbbtől a kreatív, vagy mókás dolgokig. Bonbonokat, szaloncukrot, mézeskalácsokat, aszalt vagy kandírozott gyümölcsöket, egy különlegesebb lekvárt, vagy éppen sósat, szörpöket, likőröket, teakeverékeket, fűszerkeverékeket vagy egyéb csemegéket.... stb. Egyszóval bármit, amit szívesen látnátok Ti is a karácsonyfa alatt.

Végül néhány gyorsan elkészített bonbon, tejcsokiból, színezett és fehér csokiból



17 megjegyzés:

  1. Gratulálok blogszülinapod alkalmából és további sok sikert! Nagyon szép igazi karácsonyi hangulat uralkodik ezekkel a képekkel és a játék felhívásoddal! Örömmel jövök játszani, habár már eddig is kreáltam de még van pár dolog amit szeretnék elkészíteni!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha van kedved, gyere játszani :-)

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot, Katalin! És gratula ahhoz a sok heteshez! :)
    (Ajátékban nem veszek részt, félek, hogy végül nem tudok eleget tenni neki időben, és nem szeretnék szégyenkezni. Most rengeteg minden összejött. Sajnálom.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edith! Sajnálom, hogy nem játszol, de biztos van sok dolgod, sok szép újdonsággal készülsz a karácsonyra :-)

      Törlés
  4. Még sok boldog blogszülinapot kívánok!!!!!!!♥
    Ehető és iható valamit készítsek. Megpróbálom.:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a blogszülinapodhoz, készítsél továbbra is sok-sok finomságot, amit örömmel nézegetek, legyen az étel vagy beszámoló az utazásaidról.
    Egyébként az én blogom is ősszel volt 6 éves, 2010-ben indítottam.
    Játékra nem jelentkezek, mert tudod én nem szoktam jelentkezni másoknál sem. De kívánom, hogy sikeres legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia! Akkor nagyjából egyidősek a blogjaink :-)
      Sajnálom, hogy nem jössz játszani, pedig mézeskalácsból csodálatos dolgokat tudsz készíteni!

      Törlés
    2. Köszönöm Katalin a mézeskalácsaimról írt véleményedet.

      Törlés
  6. Boldog blogfordulót! Megpróbálok jönni a játékra, régi bejegyzést nem lehet hozni rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Zsuzsa! Hozhatsz nyugodtan régi bejegyzést is, szeretettel várlak!

      Törlés
  7. Kicsit megkésve, de annál boldogabb blogszülinapot kívánok! Még sokáig írd ezt a nagyszerű blogot a magad és a mi örömünkre is. Ha nem késem le a határidőt, akkor én is jövök valamilyen ötlettel majd.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Katalin, kívánok még sok-sok blogolós évet Neked! :-) Az én blogom is most, november végén lesz 6 éves. Majdnem egyszerre kezdtük el.:-) A játékban való részvételt megpróbálom, úgyis minden évben gyártok valami ehető ajándékot, ha nem mást, aprósütiket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Gerdi! Ha csinálsz valami finomságot, gyere játszani, várlak :-)

      Törlés