2015. szeptember 14., hétfő

Camembert-el és dióval töltött csirkemell




Hozzávalók: 1 csirkemell, 15-20 dkg camembert, egy kisebb maroknyi dió, só, liszt, tojás, zsemlemorzsa,
tálaláskor: áfonyalekvár.

Elkészítése:
Egy finom, egyszerűen elkészíthető rántott húsféle, mégsem a megszokott.
A húst felszeleteljük, gyengén kiklopfoljuk, sózzuk. A hús egyik felére rátesszük a sajtszeleteket és a diódarabkákat, majd a másik részét ráhajtjuk. Lisztbe, tojásba, zsemlemorzsába forgatjuk, olajban vagy zsírban kisütjük, mint egy hagyományos rántott szeletet.
Tálaláskor áfonyalekvárt kínálunk mellé, de majonézes salátával is finom.


10 megjegyzés:

  1. Jaj de jól néz ki! Én kérném ezt az adagot :)

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj - összeszalad a nyál az ember szájában ettől a finomságtól ! Én nagy camembert imádó vagyok, ha nem lenne olyan drága, éjjel-nappal enném. Ezt a variációt nem ismertem, de muszáj lesz egyszer kipróbálnom ! Nagyon csábítóan néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Próbáld ki egyszer, biztos nem csalódsz benne :-)

      Törlés
  3. Ez nagyon finom lehet és a kinézete is csodás.. Én is szeretem a csirkemellet is és a camembert sajtot is. Sajnos tényleg elég drága.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia! Nálunk szokott lenni akció, akkor olcsóbb, és általában csak akkor veszem :-)

      Törlés
  4. Nagyon guszta, a látványára összefut a nyál a számban. :) Szeretem a csirkés ételeket, szuperfinom lehet.

    VálaszTörlés
  5. Ünnepi ebédnek is megfelelne ez a jó kis"camemberes finomság"
    Talán nem is munkásabb, mint egy egyszerű rántott csirke, de változatosabb, étvágygerjesztőbb!
    Remek!

    VálaszTörlés