2015. március 12., csütörtök

Tojásos tonhalkrém



Saját elképzelésem szerint készítettem, amiből nagyon finom, könnyű, szinte habos krém lett. Akár húsvétkor is feltálalhatjuk.

Hozzávalók: 1 db 80 grammos olíva olajas tonhalkonzervhez 1 főtt tojás, ízlés szerint vaj, só, bors és mustár és néhány csepp citromlé.

Elkészítése:
A halat villával összetörtem, hozzáadtam a lereszelt főtt tojást és a többi hozzávalót. Jól kikevertem, majd koktélparadicsommal, zöldhagymával és mandarinnal kidíszítettem a tálat. Pirítóssal tálaltam.

Gyorsan elkészül, s egy kis fantáziával különböző zöldségekkel, salátával szépen díszíthetjük. Hidegtálaknak is kiváló alkotórésze lehet.



7 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet guszta! Tonhalat kimondottan szeretem de még így nem kóstoltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ha szereted a tonhalat, akkor ez is biztosan ízlene :-)

      Törlés
  2. De jó Húsvéti hangulata van a fotónak! Finom kence, sort kerítek rá, annyira megkívántam :)

    VálaszTörlés
  3. Hasonlót én is szoktam készíteni csak olajos szardíniával. Nagyon jól néz ki és tudom, hogy finom is.

    VálaszTörlés
  4. Vicuska, Lívia köszi szépen!

    VálaszTörlés
  5. Éva írta......

    Gratulálok a "Tojásos halkrémhez" . Olvasom, hogy Pofe is megdicsérte, hogy "Nagyon guszta" !
    Talán meg is kóstolta? ...Nem tudjuk, mert az izéről nem nyilatkozott .....

    VálaszTörlés