2014. február 10., hétfő

Tejszínes-banános puding



Valami könnyű, habos-krémes desszertre vágytam, így hát ez kerekedett belőle.....

Hozzávalók: 1 tasak vaníliás pudingpor, 4 dl tej, 3 evőkanál cukor (vagy ízlés szerint), 2 dl habtejszín (nálam növényi), 3 banán, 3 kivi, 1 mandarin.

Elkészítése:
A pudingport elkevertem a cukorral és 3 dl tejjel, majd készre főztem. 
Botmixerrel 2 banánt a maradék tejjel pépesítettem, úgy hogy kis darabkák is maradjanak benne. Hozzáöntöttem a pudinghoz, majd hagytam kicsit hűlni. A tejszínt felvertem, felét a banános pudinghoz kevertem, és a tálkákat félig megtöltöttem vele. Két kivit kis darabokra vágtam és a pudingra szórtam, majd a maradék pudingot is rátöltöttem. 
Hűtőszekrénybe tettem, hogy kicsit megdermedjen. A maradék tejszínhabot nyomózsákba töltöttem és mindegyik tálka tetejére halmoztam belőle. A maradék 1-1 banánnal és kivivel, valamint a mandarin szeletekkel kidíszítettem.





5 megjegyzés:

  1. Éva írta.............
    Hát ez tényleg nagyon finom lehetett.

    Egészségetekre!

    VálaszTörlés
  2. Most én is valami könnyű desszertre vágyom... Van még? :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a finom puddingot minden nap elfogadnám, sütemény helyett!

    VálaszTörlés