2013. december 3., kedd

Málnalekváros-pudingos párnák




Hozzávalók a tésztához: 1 csomag fagyasztott leveles tészta,
a töltelékhez: málnalekvár (vagy ribizli- fekete ribizli- esetleg áfonyalekvár), a pudinghoz: 1 zacskó vaníliás puding, 4-5 evőkanál cukor, fél liter tej,
a tetejére: 1 tojás, majd porcukor a szóráshoz.

Elkészítése:
A pudingot készítettem el először, majd hűtőszekrénybe tettem.
A tésztát szobahőmérsékleten kiolvasztottam, vékonyra kisodortam, és kb. 10 x 14 cm-es darabokra vágtam. Mindegyikre tettem egy-két kanál lekvárt és pudingot. Kettéhajtottam, széleit körben lenyomkodtam, tetejét bevagdostam és tojással megkentem.
Előmelegített sütőben szép piros-barnára, ropogósra sütöttem. Amikor kihűlt, tetejüket porcukorral szórtam meg.
Finom könnyű süti és gyorsan elkészül. Frissen, langyosan a legjobb.

A kisodort és összedarabolt tészta a töltelékkel

Már a tepsiben, sütés előtt



4 megjegyzés:

  1. Katalin, micsoda különleges kis finom süteménykék. Nagyon guszta és finom lehet a málna dzsemm, és a pudding pározással. Tényleg könnyü a készitése, és mutatós is!

    Nagyon tetszik az Adventi koszorud, a diszitéssel. Kellemes Adventot kivánok nektek! Nálunk itt nem ünnepelik az Adventot...csak a katolikus templomban található a diszités.

    Az almás Tiramisu is különleges, és nagyon jól mutat...mennyei finom lehet az is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Elisabeth! A málnalekvár még tavalyi volt, de nagyon finom, kertből szedett gyümölcsből :-)
      A koszorút igyekszem mindig természetes dolgokkal díszíteni. Csak hamar szárad a fenyő rajta, sajnos...

      Törlés
  2. Szeretem a leveles tésztát, nemcsak azért, mert könnyen és gyorsan készíthető vele desszert, hanem mert finom is. Ezzel a töltelékkel ezek a párnák is isteniek lehetnek, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés