2013. augusztus 24., szombat

Sárgadinnyés-őszibarackos szilvaleves



Hozzávalók mennyiség nélkül: szilva, sárgadinnye, őszibarack, cukor, citromlé, fahéj, szegfűszeg, tejföl.

Elkészítése:
A szilvát enyhén cukros vízben, őrölt fahéjjal és szegfűszeggel ízesítve puhára főztem, héját eltávolítottam, majd leturmixoltam. Elkevertem benne egy-két kanál tejfölt, és rottyanásnyi időre visszatettem a tűzre. Amikor langyosra hűlt, hűtőszekrénybe tettem.
A sárgadinnyét és az őszibarackot  kis darabokra vágtam és citromlével meglocsolva nagyon kevés vízben, épp hogy csak forrásig főztem. Mikor kihűlt, ezt is hűtőbe tettem, és csak a tálaláskor kevertem a szilvás leveshez, hogy a szép, eredeti színük megmaradjon.
Finom, hűsítő leves kerekedett belőle....

 
Feltöltöttem a lengyelországi nyaralásunk ötödik sorozatát, a festői Chochołowska dolináról, itt lehet megtekinteni.



2 megjegyzés:

  1. Hát Katalin, ez erősen jól hangzik:) Szeretem a gyümölcsleveseket:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet jól lehűtve! A fotókat majd megnézem!

    VálaszTörlés