2013. augusztus 8., csütörtök

A lengyel Tátrában jártunk, és új blogot nyitottam "Észak-Magyarország, Felvidék és Lengyelország" címen


Szűk egy hetet töltöttünk a lengyel Tátrában, július 22-27 között. Végig szép, napsütéses időnk volt, kellemes meleggel, max. 25-26 fokkal. A Tátra változatlanul szép, számtalan kirándulásra nyújt alkalmat, a dolináktól a kopár hegycsúcsokig. A hat nap alatt sokfelé jártunk, kellemes sétákat tettünk a patakok mentén a dolinákban (völgyek), hegyeket másztunk, tengerszemeket csodálhattunk meg, felvonóval feljutottunk majdnem 2000 m magasra, tutajoztunk a Dunajecen, régi, magyar múlttal is rendelkező várak köveit koptattuk tovább, sétáltunk Zakopánéban és a szomszédságában fekvő Bialy Dunajecben, ahol a hangulatos szállásunk volt. Útközben oda- és visszafelé a Felvidék egy-két híres-neves városában tettünk sétákat, kis pihenővel egybekötve.

A képekhez új blogot nyitottam, Észak-Magyarország, Felvidék és Lengyelország címen, melyen részletesen látható hogy merre jártunk.


Akit érdekel, annak kellemes nézelődést!

A Kasprowy Wierch, magyarul Gáspár-csúcs 1987 m magas tetején



9 megjegyzés:

  1. Hogyne érdekelne, megyek is nézelődni!

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a fotótok is ! De szép helyen voltatok, megyek megnézem eljutni oda úgy sem fogok abban biztos vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Kicsit irigyellek a sok szép kirándulásért:) Én sehol sem voltam az idén, de tavaly sem, sajnos:) De hátha majd jövőre:)

    VálaszTörlés
  4. Megyek, szétnézek én is a másik blogodon, a leírásod szerint nagyon szép helyeken jártatok! :) Ezek szerint aktívan kapcsolódtatok ki! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen! Valóban szép helyeken jártunk, és sokfelé eljutottunk a pár nap alatt.

    VálaszTörlés
  6. Csodás lehetett, szívesen tartottam volna veletek:) Ez pont ideális meleg a túrázáshoz:)

    VálaszTörlés
  7. Sajnos mi már több mint 20 éve nem utazgatunk a munkánk miatt. De az internettel bejárhatom az egész világot, mások utibeszámolóit pedig szívesen olvasgatom.

    VálaszTörlés
  8. Mindig olyan csodás helyeken jártok - már biztos említettem Neked, hogy én is hegy imádó vagyok. :)

    VálaszTörlés
  9. Trollanyu: igen, mi is így gondoltuk, hogy ennél melegebb már sok lett volna :)
    Marcsi: egyszer Ti is megérdemelnétek már egy kis szabadságot! Nemsokára küldöm a következő néznivalót :)
    Gabriella: igen, tudom hogy Te is szereted a hegyeket, a folytatásban majd lesznek :)

    VálaszTörlés