2012. június 27., szerda

Citromos vaníliafagyi és az orchideám



Hozzávalók: 1 zacskó vanília ízű fagylaltpor, 2 dl tej, 2 dl tejszín, 1 citrom, a díszítéshez ribizli.

Elkészítése:
A fagyiport a tejjel simára kevertem, majd habverővel a tasak leírása szerint felvertem. A tejszínt is külön elvertem. Ajánlatos előtte jól lehűteni, akkor keményebb habja lesz. A két habot lazán összekevertem, belereszeltem egy fél citromhéjat és egy kevés levet, majd mélyhűtőbe tettem. Tálaláskor a tetejére is reszeltem egy kevés citromhéjat, és lehűtött fehér- piros- és feketeribizlivel díszítettem.

Az orchideám épp most nyílik, idén már másodszor, most 13 virágja van.







7 megjegyzés:

  1. A citromos fagyi a kedvencem, így vaníliásan is finom lehet:) Az orchideád gyönyörű, nekünk is van legalább 10 cserép. Nekem most a karácsonyi kaktuszaim bolondultak meg, már másodszor virágba borultak:)

    VálaszTörlés
  2. Az orchideád meseszép!!! A fagyi pedig annyira guszta a sok kis bogyós gyümölccsel (vagy ribizli?), most nagyon szívesen elkanalazgatnám netezés közben... :)
    Kellemes estét!

    VálaszTörlés
  3. Trollanyu, Gabriella, Kati, köszi szépen!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csoda szep az orchidead, es a fagyi az meg szuper frissito, es nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  5. Elisabeth, neked is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Egy pohárka fagyi jól jönne most, jó meleg van! :) Gyönyörű a virágod, és már másodszor virít! Megkérdezhetem, hogy milyen helyen tartod? Mit szeret, hogy ilyen gyönyörűen virágzik? :)

    VálaszTörlés