2011. július 21., csütörtök

Díjat kaptam - Interesting Blog(ger) Award



Tegnap díjat kaptam Katitól, nagyon örültem neki, még egyszer köszönöm szépen.
Katihoz hasonlóan én sem szeretném túl sok embernek elküldeni, csupán három blogtársamnak szeretném továbbadni - nem mintha többen nem érdemelnék meg -  mert úgy gondolom, ha kevesebben kapják, nagyobb az értéke.
Az egyik díjazottam Judit, jókat és szépeket főz, írásait pedig mindig élvezettel olvasom, mintha én is ott ülnék mellettük az asztalnál. A másik választásom Petrára esett, mert ő a régmúlt ízeit eleveníti fel, végül, de nem utolsó sorban, a harmadik díjazottam Adryenn,  - akinek a blogját csak mostanában fedeztem fel - gyönyörű tortái miatt esett rá a választásom.



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen,nagyon jól esik,hogy gondoltál rám:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy Katalin, hogy gondoltál rám. Igazán megtisztelsz, köszönöm! :)

    VálaszTörlés